2014-08-26

G-Dragon's Private Ice Bucket Challenge Leaked, 'My Dear Kiko'

Source: My Daily via Naver
(Requested)



-

1. [+8912, -195]  I'm not even a fan and I'm tired of their dating rumours... ㅎ Just admit it now ㅎ

2. [+6299, -612]  Why a Japanese of all people  ㅋㅋㅋ

3. [+6133, -536]  Goodbye Kwon Jiyong.....

4. [+5487, -239]  There's no way he can get out of this ㅋㅋ

5. [+4958, -315]  Bye....... ㅠ

6. [+1970, -88]  It's been how long since GD has debuted?  I think it's okay for him to date now.  However, it's not the dating that I have a problem with.  I have a problem with the fact that GD, who is getting more and more popular in Japan, is dating a Japanese ultranationalist model who believes the wrong concept of our history.   If his girlfriend is a far right extremist, I wonder if GD's mind hasn't been changed... Plus she smokes marijuana.....  anyway, seeing them together makes me uncomfortable.

7. [+1871, -85]  Dispatch never digs up YG ㅋㅋ

8. [+1833, -76]   Of all people, why Kiko...  of all the Korean women he could be with...  why Kiko... I just don't understand.

9. [+1602, -46]  Why don't they just reveal it if he likes her that much and makes it obvious anyway?  

10. [+1558, -57]  Big Bang seems to like Japan a lot... even Seungri too.  What's more shocking is the woman GD loves has a hatred for Korea.  In other words, she's a woman who believes Korea is under Japan.  Put aside the fact that he loves her for a second and think... is she that beautiful if she's someone who praises the Japanese side of our history?  

11. [+1473, -34]  She's a woman with a lot of problems.

12. [+1342, -64]  He didn't reveal it... a sasaeng fan hacked and leaked it.

13. [+1144, -38]  Don't be like Choiza and Sulli... hurry up and admit it!

14. [+1075, -13]  I don't care if he dates.... but why does it have to be Kiko?

15. [+738, -27]  It's true.  It's true.  They're definitely dating.

-

34 comments :

xxleviathan said...

Lol...GD ain't goin' anywhere!

Amal said...

Wait is she really nationalistic what did she say about korea and wait she smoke marijuana

ykrunkg said...

lmfao you hate YGE artists but spend time here smh

mine said...

isn't she half korean ?
"Dispatch never digs up YG ㅋㅋ"
because gd and kiko always hang out in japan..

ykrunkg said...

3. [+6133, -536] Goodbye Kwon Jiyong.....


5. [+4958, -315] Bye....... ㅠ


so dramatic smh

GaiaAero said...

3. [+6133, -536] Goodbye Kwon Jiyong.....
yeah, then when Big Bang's comeback rolls around, y'all are gonna be sucking his dick talking about his amazing composition skills. smh

JUN_ODDIGA said...

Honestly, if they're happy then let them be. It will come down to them when choosing who they want to date anyway. Im not for nor against them dating, I simply don't care but isn't it better to see fans just wishing him happiness whatever happens? Good luck to whatever path you're going to be walking on, Kwon jiyong!

yoooo said...

this is hilarious considering that she's korean american, it just proves how anti japan and japanese those people are, they just assume things without looking up the facts

Amal said...

Please just because I don't like some yg artists I'm banned from commenting please, I've never commented anything bad on this website smh.

ykrunkg said...

ok

pyono said...

Wondering about this too... not really updated with Kiko...? But I feel like they're just pulling out facts from their asses smh.

summerfan said...

Who GD dates is up to him and he shouldn't be forced to admit anything just because some shameless person hacked his private instagram. Let them speculate forever.

Minh Nguyen said...

I like their comments a lot lol

Amal said...

Am I supposed to like every single yg artist and I've never commented that I hated them just about some fans and honestly I hate every fandom. Thanks for the warm welcome.

Minh Nguyen said...

Calm down don't speak such vulgar languages lol

Amal said...

I know I'm wondering about that

macy_12 said...

these cmnts are so dramatic lol.

Amal said...

I commented something harmless and you're being rude great, I just can't handle people who look through others comments to find something to bitch about

ykrunkg said...

You're free to comment. tbh I didn't read your comment properly and thought you were talking about GD and his marjuana scandal so honest mistake my bad.

Amal said...

Ok thank you

ykrunkg said...

???

gzbitch said...

AND SO WHAT IF IT'S KIKO? Geez, these people really.

Okaybyee said...

Kiko is korean american tho

BPK said...

I think the Japanese ultra nationalist sentiment even though she's Korean-American came from the fact that she posted a picture of the Japanese flag in the island of Dokdo in her Instagram account and around the time of Korea's celebration of their independence from Japan. This was like a year or two ago-can't remember exactly. Some Korean fans saw it before she took it down...but, I'm not sure if she ever took it down. It's a really sensitive issue because the Korean people felt that Japanese imperialism brought them to World War II against their will and as a consequence their country was divided into two as a spoil of war.

rhiaresa said...

It shouldn't matter what her nationality is as long as they genuinely like each other which looks like they do.

lala said...

I'm not even surprised kkkkk

Margarita Salazar said...

2. [+6299, -612] Why a Japanese of all people ㅋㅋㅋ
Shup up

klt said...

[+6133, -536] Goodbye Kwon Jiyong....
LOL? Its kinda ridiculous how people think this would be the end of him... Don't be stupid...
Tbh I love GD so much that who he's dating doesn't affect me at all. Those crazy people who are bashing him and kiko.... Um are you even his "fans"

couer said...

Ouch look at the upvotes. Well it is GD, he'll never be man enough to admit his girl. That's not surprising at all.

couer said...

Kiko posted a japanese flag or something. It was explained on the above comments. On her private account, kiko posted a stash of marijuana. Although, it is private account some fans have been accepted long before she made it private that is why some fans new about her using mary jane.

GaiaAero said...

bruh I literally said one bad word

saf said...

Half Korean and half Caucasian. Her mum is Zainichi Korean.

Amal said...

Thank you

TY said...

Have you seen the comments in NB? It's a mess there.

Post a Comment